Bekledigimmucizemm Kızlar genetik sonucu benimki gibi olanlar kaçıncı haftada coraspini bıraktınız ondan sonra bir sorun oluştu mu iğneyle devam edince sıkıntı olmuyordur inşallah
Peyda Bekledigimmucizemm Bana 32 de bıraktırmıştı kan sulandırıcı hapı. Ama kan sulandırıcı iğneyi doğumdan sonra 20 gün daha kullandım ilk gebeliğimde. Şimdi ikinci ve kullanmaya devam ediyorum her ikisini de.
1palyaco Bekledigimmucizemm ben 32 ya da 34.hafta da coraspini bırakacağım , doğuma kadar iğne kullanacağım . Doktorum bu şekilde söyledi .
mimar_anne Bekledigimmucizemm 32 de coraspin bırakmıştım iğne son güne kadar devam etmiştim şimdi ikinciye hamileyim 26 haftalık ikisini de kullanıyorum yine 32 de bırakıcam hapı iğne anneyi hap plesentadan geçtiği için bebeği koruyor ama 32 lerden sonra artık bebeğin kalbinde kapanması gereken damarın kapanmasına engel olduğu için kesinlikle bırakılmalı
Bekledigimmucizemm Peyda tamam canım çok teşekkür ederim bana da doktor 32 de bırak dedi ama ilk gebeliğim endişe ettim bırakırsam birşey olur mu diye
mimar_anne Bekledigimmucizemm yok canım endişelenme asıl bırakmazsan sıkıntı bebeğin kapanması gereken damara zarar verir o haftalardan sonra