Merhaba hanımlar 8 ağustos doğum görünüyor ama doktorum tül bebekte sezeryan planlıyorum bu duruma göre ortalam 2 hafta öncesi olabilir dedi. Bende aldımlarımı yazayım size bana önerilerde bulunun lütfen
9 tane 3 ay kısa kol body
6 tane 6 ay kısa kol body
3 adet yeni doğan 5 li takım
1 adet müslin yeni doğan 5 li takım
1 adet yeni doğan müslin tulum
Ortalama 10 adete yakın battaniye her çeşitten
8 tane 65×65 müslin 1 tane 120×120 müslin
10 adet yeni doğan çorap
4 adet patikli alt 6 ay
2 adet patiksiz alt 3-6 ay
1 adet 6-9 ay zıbın ve patiksiz alt takım
12 adet müslin ağız bezi
Bornoz seti tam set
Lansinoh göğüs pedi
18 adet alt temizleme pamuğu
3 paket alt açma örtüsü
Birkaç paket yeni doğan bez
Emzirme yastığı
Lansinoh göğüs kremi
Süt sağma makinesi
Şimdi soru şu bunlara ek kayınvalidem 10 lü hastane çıkışı da alacak 1 adet. Bu takımlar yeni doğan için yeterli değil mısır sizce çünkü ilk 10 gün falan anca giyecek diyorlar sonra zıbına döneceksin sıcak olacak diyolar. Toplamda 6 adet yeni doğan kıyafeti olmuş olacak fikirlerinize ihtiyacım var?
( Emzik ve biberon alacağım ama avent indiriminde stoğa yetişemedim alamadım)