8.haftadayım benimde daha yeni geçti. Doktorada gittim bugün herşey normaldi kalp atışlarını dinledik hatta🙈Hiç bi problem olduğunu sanmıyorum sizinde. rahim genişlediği için ilk gebeliklerde olması normalmiş diye duymuştım batma ve ağrıların. Herşeyi kafaya çok takmayın hamileliğin ve bu geçici günlerin tadını çıkarın bence