Sonunda o gün geldi yarın sabah sezeryan ile doğum yapacağım kızlar 🥹 daha dün gibi hamile olduğumu öğrenişim.. çok tuhaf duygular içindeyim hem heyecanlıyım hem gerginim hem mutluyum korkularım da var kafam öyle dolu ki çorba gibi 😔 tavsiyelerinize ihtiyacım var neler yapmalıyım doğumdan sonra daha hızlı toparlanmak için? Yardımcı olursanız ve dualarınızda bana da yer verirseniz çok mutlu olurum Allah hepimizi sağ salim evlatlarımıza kavuştursun ❤️🙏🏻