ZeyHus33 Kızlar bende idrar yolu enfeksyon vardı smdi cok kötü kasiniyor elimde mantazol mantar kremi var Hamileyim birşey olurmu kullanan varmı bilgi verirmisiniz acil
Hurremsultan__ ZeyHus33 Kremi hemşirene yada doktoruna danışıp kullan, sirkeyi de direk sürme bence duş alırken biraz duş suyuna damlat vücuduna dök, iyi bişey yapayım derken daha kötü olmasın her cilt aynı değil sonuçta 🥰
ZeyHus33 Gggg-12 fitil vermişti duruyordu aslında smdi hemen kullandm ins faydasını görürüm Bugün çok ayakta durdum misafrden dolayı Sonra kaşıntı basladi
Gggg-12 ZeyHus33 ay oda çıkarken çok kötü kaşındırıyor sen fitilden sonra sirkeyi pamuğa dök sil asko çok iyi gelcek yakıyo biraz ama iyi gelir
Merve_3351 ZeyHus33 Sirke değdirme nede olsa özel ve cok hasas bi yer daha kötü yapabilir doktoruna daniş
Merve_3351 Gggg-12 Doktor lafiyla ben bebekden oluyorum azdaha Her doktorun dediğini yapilmayacagini anladim orası hasas biryer yıkamak için sabun bile değirilmeyecek bir sirke saçma geldi açikcasi bendede enfeksiyon var ayni şekilde En iyi si doktora görünmek