perosy Kızlar birkaç gündür yeşil akıntım vardı ama birkaç saattir sulu bir şekilde yoğun geliyor 39+0dayım normal mi acile gitmeyeli miyim? Daha önce başına gelen var mı veya bilgisi olan?
Ozgeunuvar Haftanız geçince yeşil akıntı için bebeğin dışkısını yapmış olabileceği anlamına geliyor diyorlar ama bilmiyorum net
perosy Ozgeunuvar doktorumu aradım bekleme hemen hastaneye geç dedi sizin dediğiniz gibi olabilir diye