ays_dnz Bugün doktora kan tahlilimi verdim. Sonuclarda plt diye degerim 138 çıkmış. Yanı min. 150 olması gereken değerim düşük çıktı. Doktor hanım plt değerinin düşük olmasını pek sevmeyiz biz dedi.Antibiyotik verdi. Belki iltihaptan olmuştur haftaya gel tekrar bakalım kan değerine dedi. Başına böyle bi şey gelen var mı acaba.
Dyg34 ays_dnz çok tıbbı terim var anlasılacak gibi degil ama korkma herneyse o olmadı başka biryere daha gözük
Hanne ays_dnz Plt kanın pıhtılaşmasını sağlayan küçük kan hücreleri, yanı trambositiniz dusuk çıkmış enfeksiyon geçirince genelde düşer doktorunuz antibiyotik verdiyse kullanın o arada kanı sulandıracak seyler tüketmeyin balık yağı, aspirin gibi.
YagizAsyaMom ays_dnz bu plt değeri çok saçma bişey benimkide 550 600 çıkıyor doktorum vücudumda ya enfeksiyon n yada bakteri olabilir yada kansızlığın arttığı zamanlar da olur demişti ki ben hep kansızım yükselmiyor
ays_dnz Dyg34 cok tşk ederim antibiyotik bitsin haftaya yine aynı değerler cıkarsa başka doktora da görünecem.
tugbamehmetbaki ays_dnz ben doktor değilim hem hastanede çalışıyorum hemde gebelikte enf geçiriyorum.doktorum bunların hepsine bakarak değerlendiriyor idrar tahlili ve kan tahlili ile beraber
Ckyert ays_dnz yeşil mercimek corbasi tuketin hergün ya da gün aşırı o arttiyor hemen , badem ceviz , Kilis karasi üzüm . Kemik suyuna çorba , organik tavuk suyu . Denendi onaylandı :)