Bhyshn Kızlar 8 haftalık hamileyim biraz yürüyüş yaptığımda sol kasığım da batma be ağrı oluyor normal mi ?
Evinuuu Bhyshn bende 17 haftalık hamielyim benim de sol tarafta batman oluyor idrar yolu enfeksiyonu dedi doktor ihmal etmeyin bı görünün
Hllkandmr Kese büyüdüğü için o ağrılar oluyor normaldir . Doktorum öyle söylemişti şuan 11 . Haftamdayım baya azaldı ağrılarım . Hatta neden ağrımıyor diye endişe etmiştim .gelişimi açısından iyi birşey
Bhyshn Hllkandmr anladım canım teşekkür ederim, peki belirtilerimin olmaması normal mi sadece tiksinme var
Evinuuu Bhyshn internetten baktım hareket halinde olabiliyormuş sağlıkla gelsin de korkularımız da bitsin
Bhyshn Evinuuu amin canım hep beraber inşallah. En ufak bişeyde şüpheyle yaklaşıyorum bişey mi oldu diye
Bhyshn Evinuuu belirtilerim de yok öyle sadece ara ara tiksinme öğürme oluyor geçiyor bulantım falan da yok normal mi peki