Ceviz6550 Kanamaniz yada sanciniz yoksa birşey olmaz Allah’ın izni ile ama dikkat edin yinede yatıp uzanın dinlenin
pilateslover Ceviz6550 valla hurafe felan sanırdm bunları ama kanamam olduğunda doktorum bizzat söyledi ağır kaldırma bir yerlere uzanma diye
Badgirl_ Ben mecbur olarak sürekli kaldiyorum bi sorun yaşamdım cok şükür korkmayin bisey olmaz inşallah sonuçta bu bebekler pamuk ipliğiyle bağlı değil bize en ufak bisey de düşecek degiller😁
Ceviz6550 pilateslover ya bende oğlumu kaldırmıştim anlık bosluguma gelmişti 25 kilo sedyeye koymuştum onu sonra akşama yakın sancilanmistim ve rahim agzinda 1.5 cm acılma olmuştu iğne ile halletmistik yani ne olur ne olmaz dikkat etmek gerekiyor tabi ki