Denizevren benim hiç geçmeyen sıkıntımlarımdan biri ara kanamaydı gerçekten insanın psikolojisini bozuyor hamile kaldıktan sonra adet görmediğim için şuan kafam rahat onca doktora gittim evlenmeden öncede sonra da ama hiçbir şey yok dediler adet düzensizliğim olduğu için 14 ve 18 günde bir adet olurdum bazen 10 gün sürerdi bazen 7 en az 6 gün kadar sürdüğünü bir iki sefer oldu genelde 10 gün sürerdi evlendikten sonra adet düzensizliği tedavisi aldım devlette sıradan doğum kontrol hapı verip yolluyorlar bende hipofiz adenomu olduğu için kullanamıyordum sonra bir prof a gittim duphaston kullandım 3 ay ondan Sonra kanamalarım büyük ölçüde kesilmişti sadece çok üzüldüğümde ve strese girdiğimde görüyordum sonra hamile kaldım sizinde adet düzensizliğiniz varsa ondan kaynaklı olabilir doktora görünün mutlaka