ilkgozagrim__ Kızlar Ankara etlik şehir hastanesi takipli olanlar kimler Serap topkara sucuya randevu aldım yarın 14:20 de Randevum nasıl bir doktor kendi mi giriyor ve bebeğin boyunu kilosunu söylüyor mu bu doktora gidenler bilgi verebilir mi 31+3 olucaz yarın
Bircanm ilkgozagrim__ şimdiye kadar hep erkek doktor tercih ettim ve hepsindende memnun kaldım 35 haftadayiz bizde benimde yarın 10:30da randevum var bayan doktor olarak sümeyye hanım çok iyi ilgili bir doktor dediginiz doktora daha önce gitmedim ama genelde hep doktorlar iyi bence
aisemhmt34 ilkgozagrim__ merhaba gittiğiniz doktor nasıldı ben de ilk defa etlik sehir hastanesine gitmeyi düşünüyorum
Peri-06 ilkgozagrim__ benim de yarın 11 buçukta randevum var ben genelde sabit doktora gitmiyorum geneli zaten asistan doktor genel anlamda hep iyi doktora geldim çok memnunum 35 haftalıgız
Hayalgokce ilkgozagrim__ canm serap hocaya mi muayene oldun bana da onu verdi randevudan nasil begendin mi acaba
Kubishcan Şans meselesi doktor bazen oluyor bazen asistanlar oluyor. Doğum için soruyorsanız da o gün kim varsa o giriyor doğuma
ilkgozagrim__ Bircanm öyle mi ikisini de söylüyorlar demi boyunu da kilosunu da tam 30.haftada özele gittim 1 buçuk ay oldu hala devlete gitmedim 1 haftada kaç gram almıştır ki yarın 31+3 olucaz 1270 gramdı 30.haftada
Bircanm ilkgozagrim__ bana sadece kilosunu söylediler yanındaki asistana ölçümleri söylüyorlar ama boyun kisaltmasini bilmediğim için ogrenemiyorum sorunca mutlaka söylerler diye düşünüyorum benimki 30-32 arası 700 gram almıştı doktor haftasiyla uyumlu olduğunu söylemişti
ilkgozagrim__ Bircanm boyu kilosu kaç desek söylerler demi yani boyunu da kilosunu da Yarın gidicem ya naparlar ki acaba 1 buçuk aydır gitmiyorum devlete 31.haftada nst felan bağlarlar mı acaba size bağladılar mı yoksa sadece muayene mı ederler
Bircanm ilkgozagrim__ sorunca söylüyorlar genelde ben bi kaç soru sormuştum cevaplamislardi normal muayene ediyorlar kontroller 2 haftaya düşüyor nstye baglamadilar daha
Peri-06 ilkgozagrim__ yanlış bilgi vermeyin ama 34 yada 35 den sonra alınıyor nst ye benim erken doğum riskinden dolayı 25 haftalık tam beri her hafta giriyorum nst ye kilosunu doktora sorarsanız söylüyorlar