Busrababuz 32 haftalık hamileyim 2 haftadır yatıp kalkmak dahada zorlaştı çokta kilo almafım ama kasıklarıma kramp girdikçe sağada solada yatmış olsam zıplıyorum valla sırt üstü kesinlikle yatamıyorum nefesim çok yıkanıyo ve belim beton gibi oluyo ağrıdan. Bazen sağa sola yatınca da nefesim tıkanıyo kalbim sıkışıyo gibi oluyo bi 5 dkk oturuyorum sonra tekrar yatıyorum. Bacak arama yastık koyuyorum bide küçük bebe yastıgım var onun kenasırı da karnımın altına destek yapıyorum. Yani gün geçtikçe dahada zorlaşıyo kızlar allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah.