Sevil1996 Hayır bu testlerden anlaşılmıyor..
2 veya 3 kayıp yaşandığı zaman doktor istiyor yani Trombofili paneli diye geçer pıhtılaşma testi ..
Kafanıza göre yaptıramazsınız..
Benim kadın doğum doktorum istemişti 2 kayıp yaşayınca hiç hemotolojiye yönlendirmeden kendi yaptırmıştı..
15 güne çıkmıştı özel hastanede..