Kızlar 10 günlük lohusayım sezeryan doğum yaptım ev sıcaklığı 23,5-24,5 arasında gidip geliyor sürekli uzun kollu pijama çorap ile duruyorum gece gündüz ama artık sıcaktan kaşıntı tutuyor ee lohusa hemen hasta olur ince giyilmez diye de bir şey var nasıl giyinsem ne giysem kararsız kaldım fikir istiyorum