Gul_se77 çok güzeldi. Kesinlikle öneririm. Bel ağrısı vs yok bende yaşamadım. 1 cm açıklık ve yumuşama ile yatış yaptım fitil takıldı 11 de yatış, 12 de fitil ,7 de 3 cm açıklıkla doğumhaneye indim. 7.15 epidural yapıldı. Epidural yapıldığında ağrı hissetmedim hatta 0 his acı. O sancıyla onu hissetmezsin zaten korkma. Sonrası huzur.. 😂😂 ilk doz bana sıfır sancı etkisi göstermedi hafifletti ama rahattım tv izledim ebelerle sohbet vs saat 8 de 4 cm di, ebe eliyle birşeyler yaptı su patlatıldı, çişim yaptırıldı ve 6 cm oldu 8.15 epidural 2. Doz yapıldı. 9.30 a kadar uyudum😂 tv izleyip uyuyakaldım efsaneydi o uykum😂😂😂 9.30 ta tam açıklık 9.45 te 2 ıkınmada kızçem geldi🥹 sonrasına asla acı hissetmedim. Hatta gecesinde doğum yapmış gibi de değildim, sabah düğüne gitmeye yeltiklendim çıkışta siz düşünün kuzenimin nikahına hazırlandım yollamadılar😂😂 nazar değer diye😂 yapın yaptırın