Aynı evin içinde kaliyorduk kayanamla görümcem şehir dışına ise gitti eve geldiğinde bacaklari kaşınıyor hani kimin aklına uyuz gelsin böyle söyle derken vücudu kopmle kaşınmaya başladı bir iki ay geçti annesi babasinada geçti bende 8 aylık hamileydim yarabi bana gelmesin falan derken bana eşime de bulaştı kremler losyon kremler getirdi bir kaç çeşit krem daha getirdiler fayda etmedi takı doğum yapana kadar bir ay içinde yeni doğan oğluma da bulasti vücudu kople küçük sivilcler avuç icide su toplaniyordu oğlum geceleri uyumuyirdu kasinmadan saat 3 kadar gece uyanık kalıyordu ağlıyordu normal doktora goturdum çocuk doktoruna bana dedi su çiçeği ilaç falan verdi kullandık oda geçmedi sonra karar verdim eşimle cildiye gittik doktor karışım yazdı bana ile oğluma geldik her akşam yatmadan önce boydan aşağı banyo yapardık lif kullanmayın dedi maşallah 5 gün içinde kullandık uygulqdik elbiseri çarşafları battaniyeleri yıkadık halıları falan evi tekrar yıkadık çok şükür geçti 60 dercede herşeyi yıka dedi Allah kimseye göstermesin çok kötü kaşınma hemen hemen 3 ay kaldı gece uyku yoktu resmen perişan olduyorduk