Ffulya ya benim ilk gebeliğimde de oldu dr fitil vermişti enfeksiyon açısından ama baktım bütün gebelik boyu devam etti , şimdi 2. bunda da başından beri aynı kanda idrarda enfeksiyon çıkmamasına rağmen akıntım dediğiniz gibi oluyor hep hatta yumurtlama günleri gibi olan günler daha da artıyor ama bişi kullanmıyorum artık demek benim normalim bu.