Aabbccc Seda344 valla çok korkuyorum canım hemşire özellikle belirtti evde yapma diye yapmayı düşünmüyorum 🙂kız bu estrofem bittiği zaman gidip yazdırıyormusun direk eczane den mi aliyorsun canım
Seda344 Aabbccc tatlım hastane yazamaz şuan. Sağlık ocağı yazarmı bilmiyorum. Ben hep dışardan aldım eczaneden. Günde kaç adet kullanıyorsun. Ben 4 adet
GlyEylul Aabbccc yapma yapma 🙈 bana da dedi evde yapıp moralinizi bozmayın hata payı oluyor testlerin dedi . Ben de hiç evde yapmamıştım🍀
Seda344 Aabbccc tekrar muayene fişi kesmeleri gerekiyor tatlım. O da 2 bin. Bana öyle demişti hemşire. 200₺ bişi zaten. Baya yetiyor
Cansucannnnnnnn Hilal1407 ilk transferimde iki tane koydurduk kimyasal oldu kuzum bu transferde tek koydurdum bekliyorum hayırlısı ile