Defne_A Ağrı vs. Yok ayrı zamanlarda oluyor agri olsada ve aşırı mide asidim boğazıma gidiyor yakiyor boğazımı çorap giyme pozisyonunu bırakın düz oturma pozisyonunda yaslaninca göğüs kafesime batıyor normal mi ya sertlesiyor göğüs kafesimin altındaki yeri
Esracakara Defne_A 36 +5 iz bende de durum aynı doktorum normal dedi. Bebek kendisini ittiriyor mu ben iki gündür çok fazla ittirdiğini hissediyorum ama nişan ya da su gelmediği için normaldir diye düşündüm
Miracleee Defne_A 36+4 bende. Aynı durumdayım. Midem yanıyor hep. Bir ara ne güzel gecmisti yine başladı. Karnım da çok sertleşir bu aralar. Bu akşam da aşırı siskinlik oldu duşa girdim rahatladım. Hayırlısıyla Bi dogurabilsek 🙃
Defne_A Esracakara beyaz akintim hep vardi ilk defa kokmustu kokusuzdu hep olursa anlamam diye korkuyorum ya
Sunaaltunbag Bende 36+5 im bende de oluyor çok rahatsız edici oluyor karnimda sertleşme ilk doğum olduğu için korkuyorum acaba doğum mu olacak diye
Esracakara Sunaaltunbag bende sürekli tedirginim bide eşim gece çalışıyor. Yalnız olunca iyice korku sarıyor hayırlı doğumlarımız olsun inşallah 🌷
mom-16 Sunaaltunbag bende 33 haftadayım aynı sorum bende de var bebek kendini topluyo sıkıyo gibi ve nefesim kesiliyo kasılma mı sancımı bu anlamadım
Esracakara Defne_A bende sürekli birşey akmış hissiyle lavaboya koşuyorum ama hafif bir nem var kokusuz ne olduğunu da anlayamıyorum. Nst de sancım çıkmıyor ama doktorum bebek uzun olduğu için yakın zamanda doğum olur diyor
Yarinn Esracakara merhaba bende de aynı sizin gibi kasılma oluyor 36+3 um bende , salı günü kontrolde 50 cm , 2880 Gr dedi doktorum ama hala bir gün belirlemedik. Uzunlukla alakalı doktorunuz tam olarak ne dedi, doğumla olan bağlantısını çözemedim 🥹
evremy0 Esracakara bebek ne kadar uzun önde gidiyor boyu benimde öyle de 🐣 acaba boy uzunluğu etkiliyor mu doğumu
Esracakara Yarinn benim 35. Hafta 49 cm çıkmıştı bebeğim. Doktor da uzun bebek daha kolay doğuyor ve genelde 37 38. Haftalarda geliyor demişti yarın gideceğim tekrar kontrole çatı muayenesi için daha net bilgi edinirim
Esracakara Yarinn canım sana yazamadım doktora gidemediğim için. Bizim bebek yola çıkmış sanırım boy gerçekten etkiliyor 😊
Esracakara evremy0 doktorum genelde uzun bebekler 40. Haftayı bulmaz demişti 😊 37. 38. Haftada bekliyorum doğumunu demişti. tabiki her, anne her bebek farklı oluyor. Nişanım geldi açılmam var ama sancım yok evde sakın sakin sancım ya da suyum gelsin diye bekliyorum. O telaşla bu haftaki boyunu sormayı unuttum malesef.