Sulens Kevsermom günümüz aynı benimde dün nisanim geldi belde hafif ağrı var , inşallah hepimiz bebeğimizi saglikla kucağımıza alırız 🥹
Elif380 Sulens bende 37+4 oldum nişanınız nasıl geldi bende sarı sümüksü balgam gibi bir akıntı geldi ama nişan mı bilemedim
Esracakara Kızlar 37. Haftaya yeni girdim benimde gece nişanım geldi iki cm açılmam var ama sancım çıkmıyor. Doktorum sancın yoksa doğum olmaz haftaya gel diyip gönderdi. Sancısı çıkmayan varmı