Cansucbrdmr bana doktorum aynı mantık dedi regl sancısıyla
Kan akmak için rahim ağzına baskı yaptığı için ağrı oluyormuş, doğumda da bebeğin başı baskı yaptıkça ağrı oluyor
Tabi ki doğumda daha fazladır ama çekilemeyecek olduğunu sanmıyorm, zaten ağrı eşiğim yüksek benm
İğneli epilasyon yaptırıyorm mesela kadın en yüksekte yapıyor başkaları zıplıyor resmen diyor yaparken, bana hafif acılı geliyor 🤣
Parmağm kırılmştı mesela öyle iki gün dolandım şişince annemn zoruyla gittim 😅 doktor nasıl bekledn diyor aşırı ağrı hissetmedm hiç