Tinii_minii_mom gebe okulundan aldığım eğitimlere göre yeni doğan bir bebeğin midesi kiraz kadar gerisini siz düşünün 🥹🥹 bebeğiniz doyduğunda kendiliğinden bırakır zaten dedi ama ağlamaya başlarsa ve ellerini kapatıp sıkarsa bilki açtır dedi onun dışında en fazla 3 saatte bir mutlaka emzirin dedi 2-3 aydan sonra 1 saat daha uzar bu süre