Mihranur bende 20den beri hissediyorum 23teyiz . Son günlerde daha şiddetli hissediyorum diyebilirim. Genelde kasıklarda. Düz yatınca vurmaya başlıyor. Yatınca da hangi yöne dönersem orayı tekmeliyor rahatsız oluyor gibi 😄
Ama gecen burada okudum bi sorun teşkil etmiyormuş. Aslında ayy öyle yatınca sıkışıyomu o taraftan rahatsız mı oluyo diye tedirgin oluyordum. Ama doktorumda hic bisey olmaz merak etme dedi