umrumdadegil Arzuanne geçmiş olsun canım inşallah hemen toparlarsın nasıl gidiyor şuan eşin falan yanında dimi
Ebru-29 Arzuanne doğumumda annem bana küstü burnumdan getirdi geldi hastanede 2 gün yattı bir kap çorba yapmadı sonra da eşyalarını toplayıp kaynanan gelecekmiş o baksın diyip gitti. Doğumumun 2. Günüydü. O kadar duygusaldım ki her şey geride kalacak geçecek 🌺
Derinnmom Arzuanne Rabbim yardımcın olsun, aynı durumdayız iç dış yaklaşık 30 dan fazla dikişim var oturamıyorum yürüyemiyorum ama bebeğim için iyi olmaya çalışıyorum lütfen sende öyle yap kendini bırakma. Sütünü sağ ve buzdolabına at kesilmesin
Arzuanne Serapjjj İnşallah uyanmasını bekliyorum yavrum acıkmıştır böyle arada görüyorum beni özlüyor