Adr merhaba, sakın moralinizi bozmayın güzel rabbim güzel sonuçlar almanızı nasip etsin inşallah. Bende dondurulmuş embriyo transferi oldum, kan testinden bir gün önce adetlenecekmişim gibi ağrılarım olmuştu bu çok normalmiş çok şükür pozitifi gördüm. İnşallah isteyen herkese nasip olur 🙏🏼🙏🏼