Gldn1905 28 günlük olmuş aslında artık bırakabilirsiniz bence tabii doktorunuza da sorun. ben de 25 gün falan gece uyandırıp emzirdim 2-2,5 saatte bir. zor oluyor tekrar uyutması vs. ama doğru kilo alımı için önemli. kilo alımımız güzel gitti ve bebeğim biraz da küçük doğmuştu üstelik 2700’dü kilosu. sonra bıraktım. zaten maksimum 3-3,5 saatte 1 kendisi uyanıyor. şimdi 2 aylık hala kendi acıkıp uyanıyor