RabiaMm Arkadaşlar Aranızda dış gebelik geçiren var mı? Sonrasında gebe kalmada sıkıntı yaşayanlar, Sorun çıkan var mı?
GamzeAltndas RabiaMm ben yaşadım canim bi kere yaşadım kurtaj oldum kimisi iğneyle ilacla düşüruyor . Ben hamile kalmakta hiç sıkıntı yaşamadım . Hangi ay kalmak istersem o ayın sonunda hamile kaldım korkma canım . Ben bi sıkıntı yaşamadım hamile kalmakta 😘❤️
GlsmEker RabiaMm dış gebelik geçirme şeklinize bağlı diye düşünüyorum ? Ben iç kanama geçirdim dış gebelik üstelik ikizdi bebeklerim tüplerimden biri alındı ama 4 ayda hamike kaldım süreci çok etkilemedi ama ben 2 yıl psikolojik olarak ara verdim düşünmedim. Ama dış gebelik erken fark edildiyse ilaç ile sonlanıyor
emneyskl RabiaMm canım bende Nisan ayında dış gebelik yaşadım. 2 kez iğne vuruldum.vücuddan o şekilde eriyip gitti. Kan değeri sıfırlanana kadar doktora gittim sürekli. 5,6 ay aradan sonra doktor düşünebilrsin dedi. Şuan 12.haftalık hamileyim Allaha şükür bir sıkıntı yaşamadım.
Ilkergunes Ben yaşadım tüpümun birinide aldılar dikişlerin geç iyileşti iyileştikten sonra bebek düşünmeye baslamamin 5.ayında hamile kaldım dış gebelikle çok alakalı değil aslında enfeksiyon yok ve degerleriniz iyiyse istediğinizde hamile kalıyorsunuz.İstediginiz zaman sizde güzel haberler alırsınız inşallah🙏
RabiaMm Ilkergunes inşaAllah canım allah razı olsun, ben iğneyle düşürdüm ve tüplerin kapanma olasılığı varmış bu durumdan sonra onu duyunca da tedirgin oldum, bu durum başına gelen var mı acaba diye sormak istedim
RabiaMm GlsmEker benimki iğneyle sonlandırıldı, bu durumdan sonra tüplerin yapışma ihtimali oluşuyormuş, bunu duyunca tedirgin oldum. O yüzden başına gelen Var mı diye sormak istedim . Sizinki de geçmiş olsun, bir daha yaşatmasın Rabbim🤲🏻
RabiaMm emneyskl çok geçmiş olsun, peki sonrasında tüplerinizde veya kanallarınızda sıkıntı çıktı mı??
emneyskl RabiaMm ben emin olmak için herhangi bir problem varmı yokmu kanallarımda rahim filmi çektirmek istedim doktorum önermedi 3 ay dene olmazsa bakarız demişti. Birde benim sağ yumurtalıkta dış gebelik olmuştu. Kanallarında mı oldu senin. Geçmiş olsun, ALlah bir daha yaşatmasın inş. İçini rahat tut canm sen Allah nasip eder inş 😊🥰
RabiaMm emneyskl açıkçası onu tam söylememişti doktor, o yüzden bilmiyorum. İnşaAllah Rabbim kimseye yaşatmasın🤲🏻
RabiaMm Gulsennnnb Allah bir daha yaşatmasın geçmiş olsun, inşaAllah bu hamileliğinizde böyle bişey yoktur??
Yaraybuse Kızlar bisey sorucam yardımcı olur musunuz KLOMEN 1. Günde etki ediyor mu acaba yumurtalimlarimda ağrı var ya 🤦🏻♀️