Merhabalar kızlar size bir sorum olacak ben 13 Kasım’da dış gebelikten kürtaj oldum değerlerim düşmüyordu metroterax iğnesi yapıldı iki defa ondan sonra değerlerim düştü eşim o sırada şehir dışındaydı yaklaşık 40 gün sonra falan geldi doktor 3 ay korunmam gerektiğini söylemişti ama nasip işte hamile kaldım şuan 3. Aydan alıyorum doktorum vücut iğne zehrini dışarıya atmadiysa bebeğe zarar verir dedi ve bir test yaptırmam gerektiğini söyledi yaptırmadım bebeğin sakat doğabilir dedi bende Allah’a bıraktım bebeğe dokunamam dedim başına gelen veya çevresinden benim gibi yaşayan var mı? Düşünceleriniz nelerdir acaba o iğne illa bebeğe zarar veriyor mu?