Merhaba arkadaşlar sat 1 Ocak 9 şubatta adet olmayınca test yaptım ve hafif silik çizgi ile gebe olduğumu öğrendim bu değer normal bir şekilde 2 katına çıkarak ilerliyor ama üç gün önce lekelenmelerim başladı ve hafif 2 ped dolucak kadar kanama yaşadım ve kesildi bugün hiç lekelenmem yok ama doktorum rahim duvarımın ince olduğunu söyledi progesteron dün 0.784 çıktı beta 90 sizce nedir dış gebelik mi kimyasal mı anlayamadım yarın doktorum son kez sonuçlarıma bakıcagını söyledi böyle bir durum yaşayan var mı acaba öğrendiğim de değerim 5.42 ydi ve gecikmem sekiz dokuz gün kadardı geç döllenme ve üstüne görme aynı anda yaşanır mı yanıt bulamıyorum