Arkadaşlar merhaba , 34 hafta ikizlere hamileyim. Bugün sabahtan beri vajinama ani bi acı giriyor ağrı diyemem yatarken değilde ayaktayken oluyor genelde ani çok kısa ve çok can yakıcı böyle bişey başınıza geldi mi ? Su gelmesi öncesi ya da sancılar başlamadan önceki belirti olabilir mi acaba ? Dün doktor kontrolümde de doktor heran hazırlıklı olmalıyız su gelebilir kasılmalar başlayabilir demişti bugün de böyle olunca korktum açıkçası