ZeyHus33 Sevil1996 ay inşallah benimde az kaldı 17 hafta 5 günlük biz 14 Mart’ta Detayliya gidecem insallah
[silindi] Sevil1996 ben istemedim doğru mu yaptım acaba biraz canım sıkılıyo kalp damar kapacığı görünmedi o zmn görülebilirdi belki 🥺
Serapjjj Sevil1996 bende cuma günü girdim detaylıya o gün sabaha kadar uyuyamadim farklı bi heycani oluyor😆
Serapjjj Sevil1996 20 dakika falan sürdü, özelde girdim detaylıya tok gidin tatlı biseyler yiyin hareketli olsun
Serapjjj Sevil1996 ilk önce rahmimiz sonrasında bebeğin beyninden başlayıp heryeri incelenyor bacak şekli parmak sayısı dudak burun ölçüsü vss ,en sonada cinsiyete bakıp bitiyor benim bu şekilde oldu
Sevil1996 Serapjjj Çok şükür her şey normal her şeye bakıldı bebek 300 gram ama ona canım sıkıldı doktor gelişim geriliği yok dedi minyon tipliyşz eşimle ondan sanırım kalp böbrek el dudak beyin mide herşey bakıldı tek tek sıkıntı yokmuş