PinkyJelly Merhaba ben dün transfer oldum. İlaç iğne vs kullanmıyorum doğal transfer oldu sadece coraspin ve folik asit kullanıyorum. Karnım inanılmaz şiş ve nefes darlığım var ilaç kullansam onlara yorardım ama ilaç da yok ki. Bunu yaşayan var mı?