Nilo07 Eşimle kan uyuşmazlığım var ilk hamileliğin olduğundan bi sıkıntı olmaz ama ikinciye şart diyorlar devlet hastaneside yapalım riske atmayalim zararı olmaz diyor çok kararsızım napayım sizce