25+2 haftalığım ve son bir kaç gündür iştahım hiç yok yani bir kaç kaşık yemek yedikten sonra sanki bir tencere yemek yemişim gibi midem patlayacak gibi oluyor son aylarda iştah açılıyor diyorlar bende tam tersi mi oluyor anlamıyorum ama benim gibi olan var mı aranızda 🌸