1palyaco yeni doğanken kullanacaksanız 1+ almalısınız. Bn marka okarak lansinoh kullanıyorum. Emziklerin 3 boyunu da aldım. 0+ yavaş akış, 3+ orta akış ve 6+ hızlı akış. Bilddiğim kadsrıyla aventde de 3 akış var. İlk kızımda orta akış almamıştım yavaştan hızlı akışa geçince ağzına fazla geldi ve boğuluyordu o yüzden hepsinden birer tane almanızı öneririm. Biberon emzikleri ayrı okarak satılıyor. 😇