Serfes1 Haftadayım 3 gündür falan sabahları ve gün içinde 1 -2 saat kasık ve bacaklarım ağrıyor enfeksiyonumda var farkındayım yarın ki randevumu bekliyorum ama korkuyorum bu ağrı enfeksiyon çok ilerlediğinden mi yoksa sizde de var mı
Merve95281 Şuan bende senin gibiyim hatta regli gibi belim agriyor enfeksiyonum yok ama idrarda eritrosit cikti sanirim kum döküyorum