Hdyeatay 4 sene önce aldım hala kahvaltı tabağı olarak oğlum onu kullanıyor bölmeli olduğu için, çorba kasesini kullanmıyorum tabi kaldırdım 2. Kullanır artık. Ben memnunum 4 senedir kullanıyorum hiç kokma vs yememe olmadı koca da çocuk ve kokulara karşı hassas kesinlikle anlardı. Ben hep elimde yıkadım tabağı, çok sabundan ziyade sıcak suyla çok az deterjanla yıkadım.