iremmmuyannn Eşimin baba tarafında kız nerdeyse yok ve eşim sürekli benim genimde erkek var cocuk erkek diyor bense kız istiyorum kız olma ihtimali yok mu :(((
momofmychildren iremmmuyannn alakasi yok anne tarafımdan tüm torunlar erkek ama abimin kızı oldu benim de doktorum %60 kız dedi hiç üzülmeyin bence ☺️
Adenala iremmmuyannn Eşimin tarafı hep kız kız bebek bekliyoruz 🙂 bende onun erkek tarafı kız tarafıyla ilgisi yok
tugcesakzci iremmmuyannn eşimin tarafı hep kız ama bebeğimiz erkek. Cinsiyetler bu tarz şeylerle alakalı değildir. Adı üstünde hurafe sizin de başlıkta belirttiğiniz gibi
Tugba1tugba iremmmuyannn kuzu bence alakası yok eşim hep erkek kardeş ama bizim kızımız oldu ablamın eşi de hep erkek kardeş onlarında kızı oldu Allah gönlünden geçeni nasip etsin
Burcuaydmr iremmmuyannn kesinlikle hurafe bencede Allah’ın nasip ettiği ve ayrıca aşerenler, bulantılar hiç tutmuyor batıl inanç 😀😀 bende inanıyordum ama bende tersi çıktı 😂😂
Gizem-kara2334 Vala alakası yok benim eşimin babanesinin hiç kızı yok dedesinin 1 kız kardeşi var sadece 7 çocuğun tek kız benim ilk çocuğum kız mesala yani bence alakası yok tabi herkesin gönlüne göre versin ama illa erkek mi istiyorsunuz yani
Gizem-kara2334 iremmmuyannn hım benim eşim hicbirsey demiyor sağlıklı olsun diyor benim bir kızım var erkek niyetiyle yapmadım ama erkek hissediyorum ama kısmet kız çocuğu insanın arkadaşı vala yinede
laylagva iremmmuyannn benim eşim tarafındada hep ilk çocuk erkek oluyordu banada hep erkek erkek dediler 20 gün sonra kızımı kucağına alıcam inşallah hiç öyle düşünme önce sağlıklısını dile Allah gönlüne göre verir inşallah ☺️