Gulsh61 Merhaba hamilelikte dip boyası yaptırmadan saç boyatmamızda bir sorun olur mu normalde daha önce düşünüyordum ama plansız hamile kaldım 15. Hafta derime boya değmeyecek doktorumada danışacağım
hiraa_ Gulsh61 ya bence dipten boyalar zararlı olur ama ombre tarzı olmaz diye düşünüyorum dibine gelmiyor çünkü benim de ombre ama boyatmam lazım tek renk olsun uğraşmayayım diyorum ama kıyamıyorum o yüzden dibe değmeyecek ombre olsun