12+5 haftalığız mide bulantılarım hafifledi çok şükür ama özellikle akşam saatlerinde başlayıp gece uyuyana kadar devam ediyor bu kötü tat ,sürekli bir kötü tat var ağzımda kötü bi su da geliyor bunlar daha çok midemi bulandırıyor ne zaman geçer bu , dinmesi için siz neler yapıyorsunuz?