jrarya Aynı durumu yaşayan var mı arkadaşlar. Sol kasığıma ama özellikle sağ kasığımı iki gündür bıçak batıyo sanki ara ara oluyo geçiyo normal mi yoksa endişelenmelimiyim. Salı günü babamın kolon kanseri olduğunu öğrendim ailem hamileyim üzülmeyeyim diye saklamış ben prostat ameliyatı oldu sanırken bağırsaklarından tümör alınmış. Şuan 7+1 deyim ne dersiniz
ServetlaydaOur jrarya ilk doktora kontrole gittiğimde sol kasıkta Ağrı ve adet sancısı gibi ağrılar olabilir çok normal demişti ama için rahat etsin kontrole hemen git istersen kanaman olmadıkça bi sıkıntı yok 😊
nurhangani jrarya merhaba, bu durum birçok gebede olabiliyormuş, rahminde hızlı bir büyüme ve gelişme olması kaslarda gerilmeye o da batmaya sebep olabiliyor, ama üzüntü stres bile etkiler✌🏼
Kubra_ali jrarya iki gündür bende aynıyım normal diyorlar bebek buyuyormuş leke yoksa korkma yerleşiyor annesi bende 7+3 deyim kalp atışı duydunuzmu ben çok heyecanlıyım cumartesi gidecm😊🙄
Sibel1801 jrarya Canim korkma bende de aynisi var adet günüm gectigi günden beri sancim var saniyorum ki bebek o sancida düşecek ama normalmis daha bugün doktora gittim gebelikte normal dedi
Pinarylmz jrarya Allah korusun.. Aklınızda kalıp stres yaşayacağınıza doktorunuza görünün bence, burdan birşey söylemek imkansız. Umarım bebeğiniz de siz de sağlıklısınızdır. Babanız için de acil şifalar dilerim.
jrarya Pinarylmz teşekkür ederim amin inşallah. Yarın aricam cumartesi günü kontrolüm zaten ama az önce şiddetli bi anlık ağrı olunca huzursuz oldum. Sağolun 🙏🏼
jrarya ServetlaydaOur hamdolsun kanama yok bende ondan korkuyorum o yüzden sürekli lavaboya gidiyorum bugün ilk gebelik olunca paniklik top yaptı
ServetlaydaOur jrarya aynen bende 10 haftalık hamileyim sürekli aklım bebeğimde hep doktora gitme isteği gidip görüyorum içim rahatlıyo vallahi anlıyorum seni 😍🤗
jrarya Kubra_ali duydun tatlım 6+3 te hem kalp atışını duyduk hemde kesenin içinde bebeğimi gördük bende 7+1 im şuan riskli dönemler geçse allahın izniyle bi ohh çeksek sağlıklarıyla kucağımıxa alana kadar. Gittiğinizde kaydedin kalp atışını hatıra 😇😇😇
jrarya [bilinmeyen] o yok işte kontrol ediyorumda sürekli içimi rahatlattı her bir yorumunuz allah razı olsun 🙏🏼😇
Kubra_ali jrarya insan artık kendinden nasıl vazgeçiyor demi sürekli ona biseymi olacak diye mesela suan tek korkum kalp atışı duyamazsam😑😐5 haftada kesenin içinde gördüm bebeğini ama ya allah korusun kalp atışı olmazsa diye😑
jrarya [bilinmeyen] ailem babam için motive etmeye çalışıyor çok şükür eşimde destek ama bu dönemde hormonlarında etkisiyle bide baba sonuçta üzüntüm çok kontrol etmeye çalışsamda güzel günler görücez inş hepimizin yavrusuna sağlık versin Allahım inş hayırlısıyla alalım kucaklarımıza sağolun 🙆🏻🙏🏼
jrarya Kubra_ali duyana kadar aynı endişe bende de vardı duyunca o rahatlama ile gözyaşlarımı tutamamıştım şimdi bi sonraki kontrolü iple çekiyorum herşey yolundayı duymak bebeğimi görmek için değişik duygular annemi bebeğimi kucağıma almadan anlamaya başladım. İnşallah sizde duyucaksınız o muhteşem sesi 💜
Turkan285 jrarya Tatlım bende de var rahim büyümesi bebek yerleşmesi ve muayen günlerinde olabilecek normal şeyler. Su yada kan gelmediği veya ağrı dayanılmaz olduğunda endişelenmeden doktoruna gidersin.Dinlen bacaklarını yukarıya alarak uzan ve stres yapma etkilenmiş olabilirsin bebeğinde annesine teselli veriyor ben buradayım diye ☺
jrarya Turkan285 zaten dedemizin benim ailenizin şuan motive kaynağı. Sağolun çok sıkı sıkı tutunsunlar sağlıkla gelsinler inş 🤱🏻😇