dhbetul korkmazbeste 18. Haftaya giriş yapınca mecburen boyadım artık gebelik öncesi maalesef kendi kendime küllü kumral yapmaya çalışıp turuncu olmuştum 😂 gebe kalınca da düzeltemedim sonuç olarak diplerim iğrenç şekilde bu zamana kadar geldi 😂 boyadım gitti ben de hızlıca hallettim boyayı solumadan ve bekletebileceğim en minimum zamanda beklettim. Organik boya kullandım ne kadar organik tartışılır.
Ahsen-Hamza korkmazbeste boyatıpmaz çünkü saç diplerinde çok fazla kılcal damar var ve tüm boyanın kimyasalı kana karışıyor tabi haliyle bebeğe de geçiyor….
Kucukanne26 Ben kızıl kullandığım için ilk 5 ay boyamadım ama çok kötü bi renge dönüştü 5 aydan sonra 2 ayda bir boyadım. 37.haftaya giriyoruz şimdi haftaya tekrar boyicam doğum yaklaştı fotoğraf falan çekeriz kötü çıkmasın diye 😂
Firstpreg korkmazbeste Merhabalar, ben 16. Haftamda doktoruma sordum, boyatabilirsin tabii, 12. Haftadan sonra serbest dedi. Ben ne olur ne olmaz diye Gratis’te satılan Green Therapy adlı bitkisel boyayla boyadım.