tatlibebegim_ Dün doktor kontrolüm vardı.Aynı durumu yaşadığımı paylaştım doktorumla.30.haftadayız nstye girdim herşey normaldi.Ama istemediğimiz bir durum dedi.Günde 1 defa olmasını kabul ediyoruz dedi ki benim defalarca oluyor.Ben buraya yazıp danıştığımda başka bir arkadaş doktorunun günde 10 defa olabilir dediğini söyledi.Doktorum bol istirahat önerdi ve progesteron verdi.Çoğu gebenin başına gelen bir durum kimisinde aynı şikayetle gittiğinde açıklık bile oluyor,kimiside aynı durumda 39.-40. haftaları görüyor.Stres yapmadan kontrollü gitmekte fayda var.