Gul_pempe23 Acaba burda sezaryan doğum yapan varmı ? Nasıl bır yol izlendi her gıttıgınızde farklı bır doktor ılemı karşılaşılıyor dogumda gıttıgınız doktormu gelıyor yada başka doktormu gün verılırken dogum ıcın nasıl oluyor
ipeklinaismom Gul_pempe23 orayı bilmiyorum da devlet hastanelerinde eğer doğum mesai dışı olursa ebeler dogurtuyo kendi doktorum gelmiyo
GuzelMelegimm Gul_pempe23 ilk doğumunuzsa orda sezaryen yapmak çok zor. 4 günde geçse ağrıdan sancıdan ölseniz de normale zorluyorlar