Bursa’nın neresinde oturuyorsun canım ben Pedmer tıp merkezine götürüyordum hep kızımı doktor Timur Tanyeli 3 yaşına kadar ona götürdüm öncesinde çok değişiklim yaptık en son bu doktorda kaldım hep de memnun kaldım müthiş bir doktor du Hollanda’ya taşınınca artık götüremez oldum ama saolsun yinede hep yardımcı oldu