Merhabalar bugün Sat’a göre 5+1 haftalık hamileyim. Öğrendigimden beri 2 gunde bir kan verdim ve düzenli olarak hep 2 kat arttı fakat dün muayenede kese görünmedi dün beta hcg 1200dü, bugün tekrar gittik ama yine görünmedi vajinal ultrason ile. Değer 1800 civarı olmuş bugün ve yine görünmedigi için dış gebelik olabilir dedi. Siz böyle bir sey yaşadınız mı yorum yapabilir misiniz