Merhaba,
Bebişimize %90 kız dedikten 3 hafta sonra erkek olduğunu söyledi doktorum isim arayışına geçtik. Yıllardan beri erkek olursa Tahir koymak istediğini söyledi eşim babasının adı bende hoş karşıladım sorun yok :) . Fakat yanına uyumlu bir isim daha bulmak istiyorum. Benim aklımda bi kaç tane var lütfen yardımcı olur musunuz :) zevkinize güveniyorum :)
Ali Tahir
Tahir Ali
Tahir Karan
Kuzey Tahir
Lütfen sizde ekstra başka isimde söyleyebilirsiniz 4ü haricinde :) en iyisini hep birlikte seçmek isterim annişler anne adayları teyzeler ❤️