Kızlar size kısaca ozetleyim hastane çantasını çok doldurmayın sezeryanda iki gün normal doğumda bir gün kaliniyimus sanırım benim iki bebeğim de sezeryan ben ilkind esefere gider gibi koyudm boşa yük etmişim ikinci bebeğimde küçük valizi ikiye böldüm hurç hazırladım bebeğim için bı büyük bı küçük bı kısmın yarısı kadar büyüklugu olan bide bı küçük diğer kısmına kendi eşyalarımı koydum bı takım gecelik bı yelek iç çamaşır atlet Bebek için bol bez ve ağız mendili hayat kurtariyi biberon almayın biberon önermiyolar meme reddinden kaynaklı ve emzik ilk hafta için önermiyolar süt mama şırıngayla veriliyo,bı puset bı küçük valiz yetiyo öyle ahım şahım bı hazırlık gerektirmiyo süsleme vs yapmicaksaniz ben ikinci dogumhmda o yüzden çok rahatlamıştım ilkindne tecrubeden ne koymam gerektiği az buçuk aklımdaydi 6. Ayda hazırladım bıraktım kalan aylarımin keyfini çıkardım akarı yok kokari yok son hafta bı kontrol yaptım eksik varmı diye o kadar ♥️