buketpoyraz Kızlar 31 haftalık hamileyim , kaç gündür sol mememde mastit ağrısı gibi bir ağrı var dokunamıyoeum bile kızarıklık yok ateş vs yok ama çok acıyor dokunursam daha çok acıyor bu normal mi ? Gebelikte mastit olunuyor mu ?
nurcan05 buketpoyraz sanmıyorum mastit olduğunu benimde var kitleler var dağınık şekilde 6 ayda bir kontrole gidiyorum ultrasonla takip ediliyor ihmal etmeyin doktora gidin hamilelikte bir zararı yokmuş ultrasonun ben gittim
Iremkoko buketpoyraz evet gebelikte mastit olabilirsin ben doğurduktan 1 gün sonra oldum 45 gün antibiyotik kullandım geçmedi şırıngayla çektirdim geçmedi en son ameliyat oldum lohusalıkla birlikte iğrenç günler geçirdim şuan 2 aylık tekrar olucam die ödüm kopuyo sakın sıkma gögsünü sütün artar gögsün daha çok şişer mutlaka genel cerraha gitmeni tavsiye ediyorum ve kadın doğuma antibiyotik kullandırtabilir hamileykende kullanılıyo böyle zoraki durumlarda
Iremkoko buketpoyraz benim ilk sol oldu onda ateş yaptı geçti sağ gögsümde oldu ateş falan olmadı ama sağ gögsümden ameliyat oldum 1 litreye yakın apse boşaltıldı malesef çok önemli bi durumun icindesin kesinlikle doktora git oyalanma beni annem falan yok süt var icinde lahana koy yok sıcak koy dedi ben cok geç kaldım en son ameliyat oldum malesef
nurcan05 buketpoyraz çok geçmiş olsun benim şişiyordu senede bir doktorlar hep mastit demişti bekardım o zamanlar sonra acile gittim bebeği olmayan biri mastit olamaz dediler kitle çıktı ultrasonda sertlik oluyordu kaç gün boyunca ağrı ve şişlik olurdu şimdi takip ediliyor 6 ayda bir
buketpoyraz Iremkoko fikir verdiğiniz için teşekkür ederim, doktorla görüşeceğim ağrı var damalarda belirginleşmiş, umarım düzelir 🫣😵💫
Iremkoko buketpoyraz memeni çok uyarmamanı tavsiye ediyorum dokunma bile inşallah antibiyotik tedavisiyle düzelir dokundukca içinde süt çoğalıp kanalları tıkayıp apseye çeviriyo ultrasonla bakıcaklar büyük ihtimalle
nurcan05 Iremkoko her doktor farklı söyledi bilemiyorum ama mastit değilmişim kitleden dolayı oluyormuş
nurcan05 Iremkoko sertlik vardı sol memede taş gibi şişiyordu senede bir meğer her ikisinde de dağınık şekilde boyutları küçük şekilde kitleler varmış
Iremkoko nurcan05 bende kitle değil ya genel cerraha gittin mi hiç kitle öyle şişip inmez ki bence o mastit yani süt birikiyo kücük odacıklarda dolduğunda bi ultrason cektirsene onu şırıngayla alıp cekiyolae cünkü benim cektiler ama boşalmadı benim gögsümün %100 ünde varmış apse olmuş