Merhaba anneler 😊 şekeri yüksekti doktorum 10 gün diyet yap bakalım dedim diyet yaptım ama yine bile hala yüksek çıkıyor yarın kontrolüm var 140 150 160 değişiyor insülin kullanan var mı acaba sorun olur mu ilerde ben korkuyorum biraz destek olur musunuz